maandag 18 maart 2013

De 3e week!


JA! Zomaar zijn er twee weken voorbij! De tijd -vliegt-. Saai beclicheed (haha :p dat ziet er gek uit), maar toch echt waar, als je het leuk hebt. Kokkerellen, recepten zoeken uitproberen krijgen delen en dat. Ik vond het niet lastig deze tweede week en ook heb ik heel braaf mn challenge van deze week doorstaan/gedaan/ me aan gehouden? ach ja, taal is niet altijd even handig. Leuk wel. Maare! Gelukt dus! Deze week geen een keer een 2e ronde van kokoslekkernijen ingelast. WIEHOE! kan ik dus ook gewoon :-). Komende week nieuwe challenge! (je moet het wel spannend houden). Deze week ga ik voor iets uitdagenders; SLAAP! hahahaha. Ik slaap iets te weinig laatste dagen/weken? Terwijl ik me OP EN TOP beter voel met meer van dat.

Hoezo slaap je dan niet?

Nou.
A. ik heb een vriend die graag avonds laat nog gezelligen wil. Zo van je ziet elkaar pas avonds dus make full use of it. vind ik hart- stikke leuk! Maar mijn wekker gaat een uurtje eerder.
B. iets met nieuwe Iphone. Mijn blackberry voldeed savonds al heus hoor. Nog even facebook, nog een appie naar haar. Naar haar en uh ook maar naar ons vaders dan. Kijk. als je toch bezig bent.
Fotos kijken? Nu.nl? Nog iets geks/onwaarschijnlijks gemist?

Nee.

Nooit is het spannend, vernieuwend of ongelooflijk vervelend als ik dat morgen pas zou lezen. Maar ja. Verslavend werkt het wel. Zon smartphone. (en zon nieuwe hippe WAUW wat snelle helemaal....)
En soms vind ik serieus dat et wel even mag. Of even kan. Of lilalekkerpuh gewoon even lekker is. Maar toch ga ik deze week dat iig avonds in te perken. Beneden mag ik mn lief wit nog onbeschadigd (roep ik het nu over mezelf af?) oogappeltje nog vol gebruiken, whatsappen lijkt soms de enige manier vriendinnen -diejebijnanooitziet- te spreken. En ja, ik heb er wat van dat. Maar eenmaal in de slaapkamer is het wekker zetten, dag loes, slaap!

Sinds een kleine meubelwisseling in onze slaapkamer (onze!jay!) is de TV kabel niet lang genoeg voor t nieuwe plaatsje. Soms irritant (op uitslaapochtenden) en soms is s avonds in bed nog even dit of dat afkijken lekker. Maar meestal is het HEERLIJK. Rust. geen prikkels. En wellicht zelfs massage tijd. =)

Dus! Slapen! Proberen :-). Daarnaast wil ik graag weer wat vaker burpee-en @ home! want dat viel me toch vies tegen ergens eerder deze week (gister ging het wel verrassend goed en rap). Een aantal maanden geleden deden we @ beastingles vaak burpees. Veel burpees. Altijd burpees? zo voelde het ;). En nee, niemand vindt dat echt leuk. Voor iedereen echt goed is het wel. Al doe je de laatste 20 half. Ik wil dat dit weer iets makkelijker gaat. Bovendien is er niets lekkerders dan na een -goede- nacht slaap, even je hart op hol te jagen, dan te douchen en een groen monstertje voor hernieuwde energie.
7x per week kan ik je niet beloven. Vanmorgen deed ik em wel. :-).

Zoals jullie zien dronk ik vanmorgen weer een smoothie; appel komkommer, paksoi, bleekselderij (niet omdat ik er gister niet genoeg van had gehad, maar iets met moet op enzo) halve avocado, maca en greens. Ik was wat later aan mn ontbijt (eerst heb ik de bovenverdieping stof gezogen, opgeruimd en aangekleed :P) en omdat ik een halve appel gebruikte in mn smoothie at ik er een appel kaneel noten mengsel bij. En ja. Inderdaad. Beetje kokosmelk ook. ;-).

Nu drink ik nog 2 glaasjes van dat en voor mn lunch raap ik wat restgroenten uit de koelkast bij elkaar. Zo duik ik mn kookboek in voor boodschappenlijstjes en daarna naar de sportschool ver het verbranden van al die vetjes! ;-). ghihihi. (val je niet af van zon detox? ben je ook veel afgevallen? Merk je het aan je kleren? velen vragen er naar. en velen krijgen het antwoord... nah ... nee.... nog niet echt gemerkt..... BUMMER! :P hahaha grapje hoor. Her en der mag wel wat weg, maa rover het algemeen ben ik tevreden met mn sportlijfje.)

OH nieuw topic merk ik al! Wat vrolijkheid met je doet! Back in the days. Terug in het nu. Blij zijn, rust en gedeelde liefde. Komt allemaal! ooit ;-)


(vanavond staat er btw de biefstuk met bloemkool en champignonnensaus op het menu. die foto kennen  jullie nu wel ;) ).










Geen opmerkingen:

Een reactie posten